Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 25351-25360 зі 29322 (час пошуку: 0.028 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024The non-oil sector of the Republic of Azerbaijan’s economy: Prospects and directions for development within the framework of contemporary economic policyAbdullayev Kamran; Hasanov Parviz; Aliyeva Aygun; Aliyeva Nigar; Mustafayev Asif
2024The impact of artificial intelligence on marketing communications: New business opportunities and challengesLyndyuk A.; Havrylyuk I.; Tomashevskii Yu.; Khirivskyi R.; Kohut M.
2024Economic efficiency of investment in innovation in a knowledge-based economyRexhepi Burhan Reshat; Lutfi Nuredini; Mejreme Krasniqi Sadiku; Edmond Hajrizi
2024The influence of psychological factors on investment decision-making: Psychological features of economic relations formationSpytska L.
2007Робоча програма навчальної дисципліни “Технологія фотореєстраційних процесів” для студентів напряму підготовки 0927 “Видавничо-поліграфічна справа” всіх форм навчання.Свідерський В. П.; Дмітрієв С. І.; Грабовський Є. М.; Свидерский В. П.; Дмитриев С. И.; Грабовский Е. Н.; Svidersky V. P.; Dmitriev S. I.; Grabovsky E. M.
2024Competitive position of the European Union member states with regard to socio-economic development according to the Human Development IndexKot Halina; Wilczynska Malgorzata; Salabura Daniel; Dabek Artur; Walenia Alina
2024Influence of household income on the development of small and medium-sized businesses: An international comparative analysisTaranova E.; Rysalieva Gulzat; Razhapbaeva Mairambubu
2023Analysis of the activity of the insurance company and prospects of its development on the market of insurance services (on the example of PJSC “Insurance Group “TAS”)Litvinova I.; Kozub V.; Kozub S.
2024Innovative factors ensuring strategic changes in sectors of the national economyIvanchenkov V.; Vovk V.; Yermolenko O.; Prusova G.; Revenko O.
2023Modern strategy and tactics development algorithm of internet marketing on the B2B marketBoiko N.