Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26311-26320 зі 29322 (час пошуку: 0.027 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Econometrics: program of the course for higher education applicants of specialty 075 "Marketing" of the study programme "Marketing" of the first (bachelor) levelProkopovych S.; Tiutiunyk O.
2024Accounting : syllabus of the course for students of specialty 075 «Marketing» study programe «Marketing» for first (bachelor) levelPylypenko A.
2024Міжнародна система: геополітична конкуренція «великих держав»Коротков Д. С.
2025Ukrainian Economic Diplomacy during the Full-Scale Russian AggressionVysotskyi O.; Polishchuk I.; Korotkov D.; Chevychalova Zh.
2024Synergy of information technologies and Neural Networks for text content generationBerezhna O. B.
2024The influence of synergy of neuromarketing and visual solutions on consumer behaviorBerezhna O. B.; Goncharenko V. I.
2025Гастроніми «чай», «боза» та «шира» у турецьких пареміяхКобринець О. С.
2025Економічна теорія. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для здобувачів вищої освіти спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" освітньої програми "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" першого (бакалаврського) рівняЧеркашина Т. С.
2024Геостратегія в сучасному світі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» освітньої програми «Міжнародні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняКузь О.; Романюк О.; Требін М.
2025Методичні рекомендації до комплексного тренінгу для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівняБлизнюк Т. П.; Кузь О. М.; Майстренко О. В.