Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26421-26430 зі 29956 (час пошуку: 0.024 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Маркетингові стратегії просування продукції на європейських ринкахКозуб В. О.; Василенко В. О.
2023Digital transformation as a factor of changes in the organizational behaviour of international companiesPiddubna L.; Gorobynskaya M.
2024Analysis of the impact of digital development on a country’s economic growthPiddubna L.; Dybach I.; Krasovskiy V.; Pliekhanov K.; Mogylevskyi R.
2023Теоретичні аспекти цифровізації бізнес-процесів міжнародної компаніїКозуб В. О.; Красовський В. В.
2023Audiovisual aids and digital technologies in teaching foreign languagesReshetniak I.
2023Педагогічні умови формування духовних потреб студентської молоді на адаптивних засадахЗахарова Г.; Максимова І.; Діденко Ж.
2014Продуктивність ресурсів – складових національного багатства – як базова детермінанта сталого розвиткуБобух І. М.
2024The first year’s impact of the full-scale war on Ukrainian businessGavrysh O.; Gavrysh J.; Matiukhina A.; Vasylets I.
2024Управління розвитком № 2 (Т. 23)Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
2024Управління розвитком № 1 (Т. 23)Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця