Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26661-26670 зі 29962 (час пошуку: 0.034 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2008Модель работы инсайдеров в предпринимательской деятельностиКавун С. В.
2025Guidelines for completing a thesis for Master's (second) degree higher education students of speciality 126 "Information Systems and Technologies" of the study programme "Information Systems and Technologies"Kolgatin O.; Bondarenko D.; Zolotaryova I.; Besedovskyi O.
2024Mechanisms for ensuring energy security in the system of international relations considering economic sanctions and political conflictsSemenenko O.; Hodz S.; Duzhyi R.; Stupnytskyi I.; Koverga V.
2024Competitive position of the European Union member states with regard to socio-economic development according to the Human Development IndexKot Halina; Wilczynska Malgorzata; Salabura Daniel; Dabek Artur; Walenia Alina
2024The impact of artificial intelligence on marketing communications: New business opportunities and challengesLyndyuk A.; Havrylyuk I.; Tomashevskii Yu.; Khirivskyi R.; Kohut M.
2024Маркетинг у банківському секторі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняБойко Н.
2024Influence of household income on the development of small and medium-sized businesses: An international comparative analysisTaranova E.; Rysalieva Gulzat; Razhapbaeva Mairambubu
2024Innovative factors ensuring strategic changes in sectors of the national economyIvanchenkov V.; Vovk V.; Yermolenko O.; Prusova G.; Revenko O.
2024HR-МАРКЕТИНГ: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М.
2024Consumer psychology and the effectiveness of marketing campaigns: The influence of psychological factors on consumer preferences and purchasesSpytska L.