Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26941-26950 зі 29324 (час пошуку: 0.023 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Завдання стратегічного, тактичного та оперативного рівнів медіапланування діяльності підприємства в умовах військового часуМажник Л. О.; Потрашков А. О.
2024Трансформаційне лідерство в умовах цифровізації: сучасні підходи, виклики та можливостіГарницький А. О.
2023Галузеві особливості формування маркетингової стратегії розвитку діяльності підприємствМажник Л. О.; Єльчищев О. О.
2024The model of industrial upgrade under internal circular economy policy: based on the example of СhinaShestakova O. A.; Zhou Huan
2023Інноваційний менеджмент процесів диджиталізації УкраїниМажник Л. О.
2024Ukrainian international trade: post-war recovery and future developmentShestakova O. A.; Peng Chen
2024Сучасні підходи та технології для розвитку маркетингових комунікацій: тези доповідейЧернуха Т. С.
2023Hate Language as a Negative Phenomenon of the Ukrainian Domestic Media Space in News Content about the WarShulska N.; Kostusiak N.; Zyma O.; Larina K.; Bukina N.; Kevliuk I.; Ostapchuk S.
2024Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняУс М. І.
2023Sustainable Entrepreneurship: A Bibliometric Analysis of Digital Marketing TrendsZrybnieva I.; Larina K.; Semenda O.