Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27041-27050 зі 29324 (час пошуку: 0.033 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Стратегічне управління ризиками у глобальних ланцюгах постачання в умовах нестабільного середовищаДемченко Г. В.
2024Оцінювання можливостей технологічного менеджменту в процесі гарантування економічної безпеки аграрного підприємстваВласенко Т. А.; Ревенко О. В.
2024Innovative business models in the agricultural sector: international experience and adaptation opportunities in UkraineHuang Bingru; Revenko O.
2024Вплив візуального контенту на сприйняття новинМарченко М. М.; Афанасьєва О. М.
2024European support Ukraine facility: problems and challengesIvanov Yu.; Karpova V.; Revenko O.
2022Peculiarities of application of internet promotion tools in the b2b marketBoiko N.
2024Соціальні медіа як інструмент цифрового маркетингу: дослідження сучасних тенденцій та підходівКабанова О. О.; Єремєєва А. С.; Ус М. І.
2024Розвиток мобільного маркетингу: зміни у споживчій поведінці в еру цифрових технологійКабанова О. О.; Ус М. І.; Єремєєва А. С.
2024Еволюція HR-маркетингу та його сучасні інструментиУс М.
2019Сегментування та вибір партнерів підприємства в процесі здійснення маркетингової діяльностіУс М. І.