Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2811-2820 зі 29333 (час пошуку: 0.011 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Заходи щодо підвищення оборотності дебіторської заборгованності як засіб підвищення ефективності діяльності підприємстваВолковська Я. В.
2012Етапи розвитку української рекламиМарунич А. В.
2012Особливості формування організаційної структури управління маркетингом на підприємствіПівень Я. В.
2012МОДЕЛЮВАННЯ НАСЛІДКІВ РЕФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИСнурнікова О. А.
2012Методичні засади оцінки ефективності рекламиПальоха Т. М.
2012МОДЕЛІ ОЦІНКИ, АНАЛІЗУ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДЕРЖАВИМазняк М. Г.
2012СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇКорсунов М. С.
2012УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ НА ПІДПРИЄМСТВІМохова О. О.
2012Обгрунтування особливостей використання методыв аналызу балансу бюджетних установМахоніна К. Д.
2012Організація соціально орієнтованих маркетингових дослідженьСемеренська А. А.; Склярова І. С.