Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 341-350 зі 29313 (час пошуку: 0.029 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Використання соціальних мереж для удосконалення системи внутрішнього маркетингу підприємстваАлдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.; Aldokhina N. I.; Komarist O. I.
2017Негативний вплив монополій на економіку країниМишакова К. А.; Мишакова Е. А.; Myshakova E. A.
2017Інформаційні технології в сучасному світіБуй Т. М.; Буй Т. М.; Bui T. M.
2017Опасности виртуальной реальностиВайсфельд В. Р.; Вайсфельд В. Р.; Vaisfeld V. R.
2017Збалансована система показників як важливий елемент ефективного управління бізнес-процесамиШишмарьова Л. О.; Шишмарева Л. О.; Shyshmarova L. O.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2016Формализація процесу підготовки вихідних даних для прийняття рішень в інформаційних системахЗатхей В. А.; Затхей В. А.; Zathey V. A.
2017Аналіз показників оцінювання інноваційного розвитку підприємстваПлєханова Т. Є.; Плеханова Т. Е.; Pliekhanova T. Ye.
2017Аналіз методів боротьби з інфляцієюЛукіна Є. А.; Лукина Е. А.; Lukina E. A.
2017Роль маркетингових досліджень в економіціСамойлова М. О.; Самойлова М. А.; Samoilova M. A.