Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 81-90 зі 29296 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга – важный фактор повышения качества продукции и жизниОрлов П. А.; Orlov P. A.
2015Використання творчого потенціалу споживачів для спільного створення цінностіГронь О. В.; Гронь А. В.
2016Guidelines to independent training on the academic discipline "Basis of Scientific Research" for students of training directions 6.030601 "Management", 6.140103 "Tourism" of all forms of studyMyronova O. M.; Mazorenko O. V.; Миронова О. М.; Мазоренко О. В.; Миронова О. Н.
2013Організаційна поведінкаЛепейко Т. І.; Лукашев С. В.; Миронова О. М.; Лепейко Т. И.; Миронова О. Н.; Lepeyko T. I.; Lukashev S. V.; Myronova O. M.
2014Корпоративна культура управління як інструмент активізації інноваційних процесівРазінкова В. П.; Лук’янець С. П.; Разинкова В. П.; Лукьянец С. П.; Razinkova V. P.; Lukyanets S. P.
2016Формування мотивації до вибору тренінг-курсівЧередниченко А. В.; Бондар Л. В.; Чередниченко А. В.; Бондарь Л. В.; Cooper L.
2016Показники оцінки рівня життя населення та шляхи його оптимізаціїПрокопович С. В.
2016Нечітка модель фінансової стійкості підприємстваСтепуріна С. О.; Медвіцька І. С.
2012Syllabus of the educational discipline “Basis of scientific research” for students of direction “Management” for all forms of studyMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2009Робоча програма навчальної дисципліни “Основи наукових досліджень” для студентів спеціалізації “Менеджмент організацій” денної форми навчанняЛепейко Т. І.; Миронова О. М.; Лепейко Т. И.; Миронова О. Н.; Lepeyko T. I.; Myronova O. M.