Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 921-930 зі 29790 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014МОВЛЕННЯ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ – ДЗЕРКАЛО СОЦІАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИВоропай С. В.
2014КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІГрузіна І. В.
2014ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИМонаршенко І. М.
2014БРЕНДИНГ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА МОДЕЛІ РОЗРОБКИ БРЕНДАМоргун Н. О.
2014ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГУ ТА ПРОБЛЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИЗахарова О. В.
2014ОЦЕНКА РЕЗУЛЬТАТОВ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИБиленко А. А.
2014ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМИ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА СПОЖИВАЧАБистро В. В.
2014Удосконалення структури зайнятості населення в умовах демографічної кризи (на прикладі Івано-Франківської області)Ціжма Ю. І.; Цижма Ю. И.; Tsizhma Y. I.
2011Оцінка ефективності управління активами недержавного пенсійного фондуРудак С. М.; Rudak S. M.
2013Дослідження планувальника ресурсів MAUI та можливостей інтеграції до його складу нових алгоритмівМінухін С. В.; Мєзєнцев О. В.; Минухин С. В.; Мезенцев А. В.; Minukhin S. V.; Miezientsev O. V.