Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 415 (час пошуку: 0.033 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетинг як базова функція управління підприємствомПасько М. І.
2022Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стануНебилиця О. А.
2014Управління міжнародною збутовою політикою підприємстваДехтяр С. І.; Дехтяр С. И.; Dehtyar S. I.
2013Маркетинг партнерських відносин як інструмент стратегічного управління підприємствомЯхкінд В. П.; Яхкинд В. П.; Yakhkind V.
2013ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ УЛОВКИ ВЛИЯНИЯ НА ПОКУПАТЕЛЕЙМартынова В. В.; Халимон М. В.
2012ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІСітніков Ю. В.
2012СОВРЕМЕННЫЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ КАК ИНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫШаповал Т. А.
2012ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ КОНТРОЛІНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАТропов О. В.
2013РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У НАДАННІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГНазаренко І. С.
2014ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІКурса Р. В.