Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 42 (Search time: 0.019 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2014РОЗВИТОК СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУПіскун О. О.
2014НЕОБХІДНІСТЬ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХЛеоненко А. О.
2014МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУКоцко О. І.
2014СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ"Кандиба К. О.
2018Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2013НАПРЯМ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІПогрібняк А. О.
2014Особливості комунікаційної політики сучасних підприємствКісільова Т. Л.
2013ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПІДПРИЄМСТВШевцов О. В.