Просмотр собрания по группе - Тема Інтернет

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 40 из 83 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2017Опасности виртуальной реальностиВайсфельд В. Р.; Вайсфельд В. Р.; Vaisfeld V. R.
2013ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДОВІРЧОГО МАРКЕТИНГУПисарева О. А.
2019Підвищення рівня конкурентноспроможності ЗВО комунікаційними засобамиЛисиченко Є. М.
2022Підприємництво в онлайн-середовищі: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2020Репрезентація діяльності підприємства нафтовидобувної галузі засобами медіа-комунікаційЦуканова К. С.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інформатика" для студентів галузей знань 0305 "Економіка та підприємництво", 0306 "Менеджмент і адміністрування",1401 "Сфера обслуговування" всіх форм навчанняСтепанов В. П.; Тесленко О. В.; Затхей В. А.; Stepanov V. P.; Teslenko O. V.; Zatkhei V. A.
2012РОЛЬ МОЛОДІ В ПРЕДСТАВЛЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ НАУКИ У МОВНОМУ СВІТОВОМУ ВІРТУАЛЬНОМУ ПРОСТОРІБрижатюк С. Г.
2023Системний аналіз в ІТ : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Інформаційні системи та технології" першого (бакалаврського) рівняБринза Н. О.
2014Сучасні особливості інтернет-брендингу в УкраїніНебилиця О. А.; Тімонін К. О.; Небылица Е. А.; Тимонин К. А.; Nebylitsia О. А.; Timonin K. O.
2019Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у бізнесіМанько А. В.
2018Сучасні інформаційні системи і технології: робоча програма для студентів галузі знань 29 "Міжнародні відносини" першого (бакалаврського) рівняУдовенко С. Г.; Тесленко О. В.; Бринза Н. О.; Брынза Н. А.; Udovenko S. G.; Teslenko O. V.; Brynza N. O.
2020Сучасні інформаційні системи і технології: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" освітня програма "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" першого (бакалаврського) рівняУдовенко С. Г.; Тесленко О. В.
2014Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємстваСидорченко С. І.; Сидорченко С. И.; Sidorchenko S. I.
2021Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємстваНебилиця О. А.; Бондаренко К. С.
2017Умови формування та важелі регулювання «нової економіки» як сучасного феноменаГончарова С. Ю.; Буряк І. В.; Гончарова С. Ю.; Буряк И. В.; Goncharova S. Y.; Buriak I. V.
2014Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваТкач В. Ю.; Tkach V. Y.
2024Цифрова економіка сутність та викликиЖила Г. В.
2020Цифрові технології і викладання іноземних мовЖила Г. В.