Просмотр собрания по группе - Тема соціальні мережі

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 2 по 21 из 67 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Аналіз впливу соціальних мереж на комунікацію студент-викладачНевдоха К. С.
2023Веб-аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Інформаційні системи та технології" першого (бакалаврського) рівняБринза Н. О.
2024Використання особистого акаунту в соцмережах для формування суспільного ставлення до мистецтва (на прикладі інстаграм-сторінок визначних танцорів та хореографів)Гієвська Т. О.
2024Використання соціальних мереж в освітньому процесіКобзар А. А.
2017Використання соціальних мереж для удосконалення системи внутрішнього маркетингу підприємстваАлдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.; Aldokhina N. I.; Komarist O. I.
2013ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ПРИ РЕКРУТИНГУ ПЕРСОНАЛУСвєтлічна С. Ю.
2021Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування брендуКоломієць А. І.; Козлова І. М.
2015Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами УкраїниМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2023Вплив військового конфлікту на формування політичних поглядів суспільства засобами соціальних мережЯцун В. В.
2016Вплив соціальних каналів на просування освітніх послугУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I. O.
2015Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММБєлікова Ю. В.
2023Глобальні тренди digital-маркетингуЛаріна К. В.; Ткаченко Т. А.
2014Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitterБєлікова Ю. В.
2023Еволюція коротких відео:зміни контент-формату соціальних мережРомашина Т. А.
2023Етапи розроблення рекламної кампанії в мережі ІнстаграмІсаєнко М. Т.
2022Етика комунікації працівників у соціальних мережах та її вплив на імідж компаніїМайстренко О. В.; Андрійченко Ж. О.; Близнюк Т. П.
2020Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємстваМельнікова А. В.
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2020Засоби удосконалення рекламного контенту в спеціалізованій пресіДядюшко М. Е.
2020Комунікативні засоби просуваня Інтернет-виданьЛюбченко Ю.