Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема соціальні мережі
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 2 по 21 из 68
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Аналіз впливу соціальних мереж на комунікацію студент-викладач
Невдоха К. С.
2023
Веб-аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Інформаційні системи та технології" першого (бакалаврського) рівня
Бринза Н. О.
2024
Використання особистого акаунту в соцмережах для формування суспільного ставлення до мистецтва (на прикладі інстаграм-сторінок визначних танцорів та хореографів)
Гієвська Т. О.
2024
Використання соціальних мереж в освітньому процесі
Кобзар А. А.
2017
Використання соціальних мереж для удосконалення системи внутрішнього маркетингу підприємства
Алдохіна Н. І.
;
Комаріст О. І.
;
Алдохина Н. И.
;
Комарист Е. И.
;
Aldokhina N. I.
;
Komarist O. I.
2013
ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ПРИ РЕКРУТИНГУ ПЕРСОНАЛУ
Свєтлічна С. Ю.
2021
Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування бренду
Коломієць А. І.
;
Козлова І. М.
2015
Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами України
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2023
Вплив військового конфлікту на формування політичних поглядів суспільства засобами соціальних мереж
Яцун В. В.
2016
Вплив соціальних каналів на просування освітніх послуг
Ушакова І. О.
;
Ушакова И. А.
;
Ushakova I. O.
2015
Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
Бєлікова Ю. В.
2023
Глобальні тренди digital-маркетингу
Ларіна К. В.
;
Ткаченко Т. А.
2014
Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitter
Бєлікова Ю. В.
2023
Еволюція коротких відео:зміни контент-формату соціальних мереж
Ромашина Т. А.
2023
Етапи розроблення рекламної кампанії в мережі Інстаграм
Ісаєнко М. Т.
2022
Етика комунікації працівників у соціальних мережах та її вплив на імідж компанії
Майстренко О. В.
;
Андрійченко Ж. О.
;
Близнюк Т. П.
2020
Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Мельнікова А. В.
2020
Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі
Ніколаєнко Д. О.
2020
Засоби удосконалення рекламного контенту в спеціалізованій пресі
Дядюшко М. Е.
2020
Комунікативні засоби просуваня Інтернет-видань
Любченко Ю.