Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема consumer behavior
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 12 из 12
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Consumer behavior and its importance for marketing
Petrenko I. S.
2017
Consumer behavior and its importance for marketing
Petrenko I. S.
2024
Consumer behavior modeling of “smart” scales choosing
Dorokhova L.
;
Nencheva I.
;
Dorokhov O.
;
Yermolenko O.
;
Penev N.
2019
International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) level
Lysytsia N. M.
;
Лисиця Н. М.
;
Лисица Н. М.
2022
Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) level
Boiko N. О.
2021
The Fundamentals of Economics
Ukrainska L.
;
Mashchenko M.
;
Lisna I.
;
Pyvavar I.
;
Pypenko I.
;
Ponomarenko O.
;
Stepanenko N. O.
2017
Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Селезньова К. В.
;
Ус М. И.
;
Селезнева К. В.
;
Us M. I.
;
Selezneva K. V.
2017
Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2015
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Мироненко І. І.
;
Мироненко И. И.
;
Mironenko I. I.
2018
Програми лояльності в маркетинговій діяльності туристичних підприємств
Алдошина М. В.
;
Aldoshyna M. V.
2018
Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Гронь О. В.
;
Gron O. V.
2017
Этические проблемы нейромаркетинговых исследований в процессе управления потребительским спросом
Астахова И. Э.
;
Полякова Н. А.
;
Астахова І. Е.
;
Полякова Н. О.
;
Astakhova I. E.
;
Poliakova N. O.