Просмотр собрания по группе - Тема consumer behavior

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 12 из 12
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Consumer behavior and its importance for marketingPetrenko I. S.
2017Consumer behavior and its importance for marketingPetrenko I. S.
2024Consumer behavior modeling of “smart” scales choosingDorokhova L.; Nencheva I.; Dorokhov O.; Yermolenko O.; Penev N.
2019International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelLysytsia N. M.; Лисиця Н. М.; Лисица Н. М.
2022Marketing: work program of the educational discipline for students of specialty 051 "Economics" of the educational program "International Economics" of the first (bachelor’s) levelBoiko N. О.
2021The Fundamentals of EconomicsUkrainska L.; Mashchenko M.; Lisna I.; Pyvavar I.; Pypenko I.; Ponomarenko O.; Stepanenko N. O.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2015Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняМироненко І. І.; Мироненко И. И.; Mironenko I. I.
2018Програми лояльності в маркетинговій діяльності туристичних підприємствАлдошина М. В.; Aldoshyna M. V.
2018Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Gron O. V.
2017Этические проблемы нейромаркетинговых исследований в процессе управления потребительским спросомАстахова И. Э.; Полякова Н. А.; Астахова І. Е.; Полякова Н. О.; Astakhova I. E.; Poliakova N. O.