Просмотр собрания по группе - Тема segmentation

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 17 из 17
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Marketing: program of the course for applicants of higher education in specialty 073 “Management” of the study programme “Logistics” of the first (bachelor) levelGrynevych L. V.; Lysytsia N. M.; Boiko N. O.
2012SEGMENTATION AND TARGETING AS THE WAYS OF PROMOTING GOODSNikulina N.
2010Автоматический анализ и оценка параметров объектов микроскопических изображенийГороховатский А. В.; Передрий Е. О.; Гороховатський О. В.; Передрій О. О.; Gorokhovatskyi O. V.; Peredrii O. O.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Gron O. V.
2017Маркетинг промислового підприємства : контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Щетинін В. М.; Гронь А. В.; Щетинин В. М.; Gron O. V.; Shchetinin V. M.
2019Маркетинг промислового підприємства: методичні рекомендації до практичних завдань і самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.; Гронь А. В.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Gron O. V.; Ter-Karapetyants Y. M.
2013Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Промисловий маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняБорисенко М. А.; Гронь О. В.; Борисенко М. А.; Гронь А. В.; Borysenkо М. A.; Gron O. V.
2015Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняМироненко І. І.; Мироненко И. И.; Mironenko I. I.
2016Планы семинарских занятий, практические задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Маркетинг промышленного предприятия" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" всех форм обученияГронь А. В.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Гронь О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.; Gron O. V.; Ter-Karapetyants Y. M.
2016Планы семинарских занятий, практические задания и методические указания к их выполнению по учебной дисциплине "Международный маркетинг" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПритыченко Т. И.; Притиченко Т. І.; Prytychenko T. I.
2013Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг у банківській сфері" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняБихова О. М.; Быхова Е. М.; Bykhova O. M.
2014Робоча програма навчальної дисципліни " МАРКЕТИНГ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняБорисенко М. А.; Гронь О. В.; Борисенко М. А.; Гронь А. В.; Borysenkо М. A.; Gron O. V.
2016Розвиток маркетингового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваМатейченко Д. К.; Mateichenko D. K.
2017Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємстваБорщ К. Є.; Борщ К. Е.; Borsh K. Е.
2014Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємстваКаширіна В. Ю.; Каширина В. Ю.; Kashyrina V. Y.
2013ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТРябик Г. Є.; Рябик А. Е.; Ryabyk G. Y.
2012Формування та використання кадрового потенціалу національної економікиКарпенко Т. В.; Karpenko Т. V.