Просмотр собрания по группе - Авторы Березовський К. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 8 из 8
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Вибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного менеджменту підприємства та інтегрованих структур бізнесуПилипенко А. А.; Березовський К. М.; Березовский К. М.; Pylypenko A. A.; Berezovsky K. M.
2014Консолідація маркетингової інформації в управлінні інтегрованими корпоративними логістичними системамиБерезовський К. М.; Пилипенко Д. Р.; Березовский К. М.; Пилипенко Д. Р.; Berezovsky K. M.; Pylypenko D. R.
2013Концептуальні засади організації маркетингового управління промисловим підприємствомПилипенко А. А.; Березовський К. М.; Пилипенко А. А.; Березовский К. М.; Pylypenko A. A.; Berezovsky K. M.
2013Маркетингове управління діяльністю промислового підприємства в умовах глобалізаціїБерезовський К. М.; Березовский К. М.; Berezovsky K. M.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2015Організація маркетингового управління діяльністю підприємств машинобудівного кластера в умовах глобалізації: монографіяЛепейко Т. І.; Пилипенко А. А.; Пушкар О. І.; Березовський К. М.; Попов О. В.; Лепейко Т. И.; Пушкарь А. И.; Березовский К. М.; Попов А. В.; Lepeyko T. I.; Pylypenko A. A.; Pushkar O. I.; Berezovsky K. M.; Popov О. V.
2013Оцінювання маркетингового потенціалу та забезпечення цільової орієнтації підприємства через визначення його стратегічної відповідностіПилипенко А. А.; Березовський К. М.