Просмотр собрания по группе - Тема маркетингова політика

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 13 из 13
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Вплив експортної переорієнтації України на діяльність підприємств: маркетингові та управлінські аспектиОтенко В. І.; Птащенко О. В.; Корсунова К. Ю.; Карталія Д. М.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 071 “Облік і оподаткування” першого (бакалаврського) рівняМішин О. Ю.; Савенко К. С.
2017Міжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.; Притыченко Т. И.; Prytychenko T. I.
2013ОСОБЛИВОСТІ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУСазонова М. М.
2021Особливості маркетингової політики підприємства на міжнародних ринкахБулкіна І. А.; Маликов Р. В.
2013ОСОБЛИВІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВМіщенко І. Ю.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Статистика ринку товарів та послуг" для студентів напряму підготовки 6.030506 "Прикладна статистика" денної форми навчанняРаєвнєва О. В.; Чанкіна І. В.; Раевнева Е. В.; Чанкина И. В.; Rayevnyeva O. V.; Chankina I. V.
2020Розвиток вищої освіти в Україні: аспекти менеджменту та маркетингуПономаренко В. С.
2014РОЗВИТОК СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУПіскун О. О.
2023Товарна інноваційна політика: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.
2019Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послугТроян Н. Р.
2017Управління розробкою стратегії міжнародної конкурентоспроможністі підприємстваПишна А. О.; Пышная А. А.; Pyshna A. О.
2023Утворення конкурентних переваг підприємства в умовах нестійкої економічної ситуаціїМендрик О. С.; Козлова І. М.