Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема маркетингова політика
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 13 из 13
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Вплив експортної переорієнтації України на діяльність підприємств: маркетингові та управлінські аспекти
Отенко В. І.
;
Птащенко О. В.
;
Корсунова К. Ю.
;
Карталія Д. М.
2018
Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 071 “Облік і оподаткування” першого (бакалаврського) рівня
Мішин О. Ю.
;
Савенко К. С.
2017
Міжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Притиченко Т. І.
;
Притыченко Т. И.
;
Prytychenko T. I.
2013
ОСОБЛИВОСТІ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Сазонова М. М.
2021
Особливості маркетингової політики підприємства на міжнародних ринках
Булкіна І. А.
;
Маликов Р. В.
2013
ОСОБЛИВІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ
Міщенко І. Ю.
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Статистика ринку товарів та послуг" для студентів напряму підготовки 6.030506 "Прикладна статистика" денної форми навчання
Раєвнєва О. В.
;
Чанкіна І. В.
;
Раевнева Е. В.
;
Чанкина И. В.
;
Rayevnyeva O. V.
;
Chankina I. V.
2020
Розвиток вищої освіти в Україні: аспекти менеджменту та маркетингу
Пономаренко В. С.
2014
РОЗВИТОК СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ
Піскун О. О.
2023
Товарна інноваційна політика: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Холодний Г. О.
2019
Удосконалення маркетингової політики підприємства сфери послуг
Троян Н. Р.
2017
Управління розробкою стратегії міжнародної конкурентоспроможністі підприємства
Пишна А. О.
;
Пышная А. А.
;
Pyshna A. О.
2023
Утворення конкурентних переваг підприємства в умовах нестійкої економічної ситуації
Мендрик О. С.
;
Козлова І. М.