Просмотр собрания по группе - Тема маркетингове дослідження

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 15 из 15
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Marketing research and marketing planning at macro and micro levelsLisna I. F.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.
2018Marketing Research and Marketing Planning at Macro and Micro LevelsLisna I. F.; Pivavar I. V.; Ponomarenko O. O.; Лісна І. Ф.; Пивавар І. В.; Пономаренко О. О.; Лесная И. Ф.; Пивавар И. В.; Пономаренко А. А.
2023Бізнес-планування в маркетинговій діяльності : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняКрасноносова О. М.
2013ДОСЛІДЖЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ"МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА"Черкашин Д. В.
2022Маркетинг промислового підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 071 “Облік і оподаткування” першого (бакалаврського) рівняМішин О. Ю.; Савенко К. С.
2023Маркетингова аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.
2023Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в УкраїніБлагун І. І.; Гриневич Л. В.
2023Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентівАстахова І. Е.
2012Особливості маркетингових досліджень світових ринківКотиш О. М.; Сметана В. А.; Котиш О. М.; Сметана В. А.; Kotysh O. M.; Smetana V. A.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчанняАфанасьєв М. В.; Котельникова Ю. М.
2020Сучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2023Удосконалення комунiкацiйної полiтики пiдприємстваЛобас А.
2016Удосконалення маркетингового аналізу зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємстваНіколайчук М. В.; Nikolaichuk M. V.
2016Удосконалення маркетингового аналізу зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємстваНіколайчук М. В.; Николайчук М. В.; Nikolaichuk M. V.