Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема маркетингове планування
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 8 из 8
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Marketing research and marketing planning at macro and micro levels
Lisna I. F.
;
Pivavar I. V.
;
Ponomarenko O. O.
;
Лісна І. Ф.
;
Пивавар І. В.
;
Пономаренко О. О.
;
Лесная И. Ф.
;
Пивавар И. В.
;
Пономаренко А. А.
2018
Marketing Research and Marketing Planning at Macro and Micro Levels
Lisna I. F.
;
Pivavar I. V.
;
Ponomarenko O. O.
;
Лісна І. Ф.
;
Пивавар І. В.
;
Пономаренко О. О.
;
Лесная И. Ф.
;
Пивавар И. В.
;
Пономаренко А. А.
2012
Маркетингове планування як основа успішної діяльності підприємства
Чижова О. В.
2021
Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.
2013
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.18010016 "Бізнес-адміністрування" денної форми навчання
Грузіна І. А.
;
Грузина И. А.
;
Gruzina I. A.
2012
ПЛАН МАРКЕТИНГУ ЯК КІНЦЕВИЙ ДОКУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ
Чижова О. В.
2022
Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Рожко В. І.
2013
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
Рябик Г. Є.
;
Рябик А. Е.
;
Ryabyk G. Y.