Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема маркетингові комунікації
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 61
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачами
Проскурніна Н. В.
;
Шталь Т. В.
2014
Аналіз специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарювання
Насєдкіна Ю. М.
2023
Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2023
Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2018
Використання медіа-інструментарію для просування освітньої послуги
Птащенко О. В.
;
Амєров Д. О.
;
Пащенко Т. І.
2015
Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами України
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2017
Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сфері
Зима О. Г.
;
Птащенко О. В.
;
Станкова А. О.
2017
Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємства
Птащенко О. В.
;
Амєров Д. О.
2021
Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринку
Ус М. І.
2021
Комунікаційна стратегія: теорія, етапи і практика
Скабіна К. Д.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2020
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівня
Бойко Н. О.
2022
Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 «Туризм» освітньої програми «Туризм» першого (бакалаврського) рівня
Алдошина М. В.
2023
Маркетинг у соціальних мережах: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2017
Маркетинг інновацій: ділові ігри та кейси для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Мажник Л. О.
;
Демченко Г. В.
;
Мажник Л. А.
;
Демченко А. В.
;
Mazhnyk L. O.
;
Demchenko G. V.
2018
Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Тімонін О. М.
;
Небилиця О. А.
;
Демченко Г. В.
;
Тимонин А. М.
;
Небылица Е. А.
;
Демченко А. В.
;
Timonin O. M.
;
Nebylitsia О. А.
;
Demchenko G. V.
2015
Маркетинговий аналіз зовнішніх ринків в експортній діяльності підприємства
Гриценко В. І.
;
Гриценко В. И.
;
Gritsenko V. I.
2012
Маркетингові комунікації в мережі інтернет
Дивінець М. О.