Просмотр собрания по группе - Тема соціальні медіа

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 12 из 12
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Аналіз сутності реклами та динаміки розвитку світового ринку рекламної діяльностіКороткова П. С.
2019Дискурс соціальних комунікацій в умовах інформаційного суспільстваПросяник О. П.
2023Електронна комерція: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівняТимошенко К. В.
2023Застосування сучасних інформаційних технологій в бізнесіПішняк В. П.
2019Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіаЗима О. Г.; Просяник О. П.
2022Особливості використання соціальних медіа в умовах війни в УкраїніЛаріна К. В.
2023Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємстваПогуда Н. В.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Створення інтерактивних медіа" для студентів спеціальності 8.05150102 "Технології електронних мультимедійних видань" денної форми навчанняЄвсєєв О. С.; Евсеев А. С.; Yevsyeyev O.
2020Створення інтерактивних медіаЄвсєєв О. С.
2017Створення інтерактивних медіа : методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" другого (магістерського) рівняЄвсєєв О. С.; Евсеев А. С.; Yevsyeyev O.
2023Управління сезонними закладами харчування: досвід ЄС для УкраїниПарамонова Т. А.; Погуда Н. В
2012ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАГусаченко К. В.