Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема соціальні медіа
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 12 из 12
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2023
Аналіз сутності реклами та динаміки розвитку світового ринку рекламної діяльності
Короткова П. С.
2019
Дискурс соціальних комунікацій в умовах інформаційного суспільства
Просяник О. П.
2023
Електронна комерція: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівня
Тимошенко К. В.
2023
Застосування сучасних інформаційних технологій в бізнесі
Пішняк В. П.
2019
Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіа
Зима О. Г.
;
Просяник О. П.
2022
Особливості використання соціальних медіа в умовах війни в Україні
Ларіна К. В.
2023
Особливості маркетингової стратегії туристичного підприємства
Погуда Н. В.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Створення інтерактивних медіа" для студентів спеціальності 8.05150102 "Технології електронних мультимедійних видань" денної форми навчання
Євсєєв О. С.
;
Евсеев А. С.
;
Yevsyeyev O.
2020
Створення інтерактивних медіа
Євсєєв О. С.
2017
Створення інтерактивних медіа : методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" другого (магістерського) рівня
Євсєєв О. С.
;
Евсеев А. С.
;
Yevsyeyev O.
2023
Управління сезонними закладами харчування: досвід ЄС для України
Парамонова Т. А.
;
Погуда Н. В
2012
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ У СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Гусаченко К. В.