Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Просмотр собрания по группе - Тема соціальні мережі
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 65
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2024
Food blogging : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня
Блохіна О. М.
2021
Аналіз впливу соціальних мереж на комунікацію студент-викладач
Невдоха К. С.
2023
Веб-аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Інформаційні системи та технології" першого (бакалаврського) рівня
Бринза Н. О.
2017
Використання соціальних мереж для удосконалення системи внутрішнього маркетингу підприємства
Алдохіна Н. І.
;
Комаріст О. І.
;
Алдохина Н. И.
;
Комарист Е. И.
;
Aldokhina N. I.
;
Komarist O. I.
2013
ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ПРИ РЕКРУТИНГУ ПЕРСОНАЛУ
Свєтлічна С. Ю.
2021
Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування бренду
Коломієць А. І.
;
Козлова І. М.
2015
Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами України
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2023
Вплив військового конфлікту на формування політичних поглядів суспільства засобами соціальних мереж
Яцун В. В.
2016
Вплив соціальних каналів на просування освітніх послуг
Ушакова І. О.
;
Ушакова И. А.
;
Ushakova I. O.
2015
Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
Бєлікова Ю. В.
2023
Глобальні тренди digital-маркетингу
Ларіна К. В.
;
Ткаченко Т. А.
2014
Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitter
Бєлікова Ю. В.
2023
Еволюція коротких відео:зміни контент-формату соціальних мереж
Ромашина Т. А.
2023
Етапи розроблення рекламної кампанії в мережі Інстаграм
Ісаєнко М. Т.
2022
Етика комунікації працівників у соціальних мережах та її вплив на імідж компанії
Майстренко О. В.
;
Андрійченко Ж. О.
;
Близнюк Т. П.
2020
Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Мельнікова А. В.
2020
Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторі
Ніколаєнко Д. О.
2020
Засоби удосконалення рекламного контенту в спеціалізованій пресі
Дядюшко М. Е.
2020
Комунікативні засоби просуваня Інтернет-видань
Любченко Ю.
2021
Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
;
Демченко Г. В.