Просмотр собрания по группе - Тема соціальні мережі

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 65  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Food blogging : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти всіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняБлохіна О. М.
2021Аналіз впливу соціальних мереж на комунікацію студент-викладачНевдоха К. С.
2023Веб-аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Інформаційні системи та технології" першого (бакалаврського) рівняБринза Н. О.
2017Використання соціальних мереж для удосконалення системи внутрішнього маркетингу підприємстваАлдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.; Aldokhina N. I.; Komarist O. I.
2013ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ПРИ РЕКРУТИНГУ ПЕРСОНАЛУСвєтлічна С. Ю.
2021Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування брендуКоломієць А. І.; Козлова І. М.
2015Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами УкраїниМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2023Вплив військового конфлікту на формування політичних поглядів суспільства засобами соціальних мережЯцун В. В.
2016Вплив соціальних каналів на просування освітніх послугУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I. O.
2015Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММБєлікова Ю. В.
2023Глобальні тренди digital-маркетингуЛаріна К. В.; Ткаченко Т. А.
2014Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitterБєлікова Ю. В.
2023Еволюція коротких відео:зміни контент-формату соціальних мережРомашина Т. А.
2023Етапи розроблення рекламної кампанії в мережі ІнстаграмІсаєнко М. Т.
2022Етика комунікації працівників у соціальних мережах та її вплив на імідж компаніїМайстренко О. В.; Андрійченко Ж. О.; Близнюк Т. П.
2020Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємстваМельнікова А. В.
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2020Засоби удосконалення рекламного контенту в спеціалізованій пресіДядюшко М. Е.
2020Комунікативні засоби просуваня Інтернет-виданьЛюбченко Ю.
2021Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.; Демченко Г. В.