Просмотр собрания по группе - Тема business

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 24 по 43 из 68 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Social networks as a tool for etrepreneurship in the conditions of the economy of impressionsIastremska O.; Nebylytsia H.
2023Social networks as a tool for etrepreneurship in the conditions of the economy of impressionsIastremska O.; Nebylytsia H.
2023Startup projects management: program of the course for students of all specialties of all educational programs of the second (master) levelKotlyk A.; Nemashkalo K.; Kanova O.
2022Startup projects management: syllabus of the educational discipline for students of all specialties of the second (master) levelKotlyk A.; Nemashkalo K.; Kanova O.
2014Syllabus of the academic discipline "Basics of Entrepreneurship and Business Culture" for full-time students of training direction 6.030601 "Management"Lepeyko T. I.; Krivobok K. V.; Sorokina A. S.; Лепейко Т. І.; Кривобок К. В.; Сорокіна А. С.; Лепейко Т. И.; Сорокина А. С.
2014Syllabus of the academic discipline "Entrepreneurship and Business Culture" for full-time students of training direction 6.140103 "Tourism"Lepeyko T. I.; Krivobok K. V.; Sorokina A. S.; Лепейко Т. І.; Кривобок К. В.; Сорокіна А. С.; Лепейко Т. И.; Сорокина А. С.
2021The Social Component of International Business. Guidelines to practical tasks and independent work of Master's (second) degree students of speciality 292 "International Economic Relations"Chepeliuk M. I.
2020The social component of international business: syllabus for students majoring in 292 "International Economic Relations" of the second (master's) levelChepeliuk M. I.; Чепелюк М. І.
2013USING THE FOCUS GROUP IN MARKETING RESEARCHPodzyegun K.
2019Valuation activities in entrepreneurship: a work program for students of all specialties of the first (bachelor) levelLytvynenko A. O.
2021Web analytics for business: syllabus of the discipline for students of all specialties of all educational programs of the first (bachelor's) levelRayevnyeva O. V.; Aksonova I. V.; Brovko O. I.; Shlykova V. O.
2012Аналіз підприємств легкої промисловості УкраїниМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2019Аудит як фактор ефективності бізнесуШевченко І. О.; Птащенко О. В.; Шевченко И. А.; Птащенко А. В.; Shevchenko I. O.; Ptashchenko O. V.
2017Бухгалтерський облік : методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівняМахота А. В.; Тирінов А. В.; Литвиненко А. О.; Доценко Н. С.; Бондаренко Т. В.; Махота А. В.; Тыринов А. В.; Литвиненко А. А.; Доценко Н. С.; Бондаренко Т. В.; Makhota A. V.; Tyrinov A. V.; Litvinenko А. O.; Dotsenko N. S.; Bondarenko Т. V.
2010Визначення об’єкту оцінювання інвестиційної вартості підприємстваЗима О. Г.; Котиш О. М.; Зима А. Г.; Котыш Е. Н.; Zyma O. G.; Kotysh O. M.
2016Визначення стратегій міжнародного інвестування господарської організаціїВионг З. Т.; Выонг З. Т.; Vuong D. T.
2019Вплив зарубіжного досвіду на формування вітчизняної моделі соціально-відповідального бізнесуКозуб В. О.; Чернишова Л. О.; Козуб В. А.; Чернышева Л. А.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.
2017Вплив ринкових тенденцій на розвиток машинобудівних підприємствБаланович А. М.; Баланович А. Н.; Balanovych A. M.
2016Глобальна конкуренція як елемент господарюванняЛипов В. В.; Липов В. В.; Lypov V. V.
2016Держава як суб’єкт впливу на розвиток інтелектуального капіталу підприємстваМатющенко С. С.; Матющенко С. С.; Matyushchenko S. S.