Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10262
Title: Визначення структури експортного портфеля підприємства
Other Titles: ОПРЕДЕЛЕНИЕ СТРУКТУРЫ ЭКСПОРТНОГО ПОРТФЕЛЯ ПРЕДПРИЯТИЯ
DETERMINING THE STRUCTURE OF ENTERpRISE’S ExpORT pORTFOLIO
Authors: Осадчук А. І.
Осадчук А. И.
Osadchuk А. I.
Keywords: експорт
експортний портфель
міжнародна конкурентоспроможність
зовнішній ринок
екс- портна діяльність
экспорт
экспортный портфель
международная конкурентоспособность
внешний рынок
экс- портная деятельность
export
export portfolio
international competitiveness
external market
export activities
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Осадчук А. І. Визначення структури експортного портфеля підприємства / А. І. Осадчук // Управління розвитком. - 2015. - №1. - С.75-79
Abstract: Розглядається проблема формування збалансованого експортного портфеля підприємства. Мета дослідження полягає у розробці науково-методичних рекомендацій щодо упорядкування структури експортних про- дажів продукції підприємства. Використано такі методи дослідження: системний підхід – для вдосконалення мето- дичного підходу до формування товарного асортименту, збалансованого із вимогами стратегії забезпечення конку- рентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку; логічного узагальнення – для обґрунтування рекомендацій з підтримки конкурентних переваг підприємства у сфері формування та збуту експортного асортименту продукції. Узагальнено підходи щодо формування та оптимізації товарного асортименту продукції підприємства. Визначено напрями оцінювання та критерії узагальнення ефективності експортної діяльності підприємства. Запропоновано ре- комендації щодо упорядкування структури експортного портфеля підприємства
Рассматривается проблема формирования сбалансированного экспортного портфеля предприя- тия. Цель исследования заключается в разработке научно-методических рекомендаций относительно упорядочения структуры экспортных продаж продукции предприятия. Использованы следующие методы исследования: системный подход – для усовершенствования методического подхода к формированию товарного ассортимента, сбалансиро- ванного с требованиями стратегии обеспечения конкурентоспособности предприятия на внешнем рынке; логиче- ского обобщения – для обоснования рекомендаций по поддержке конкурентных преимуществ предприятия в сфере формирования и сбыта экспортного ассортимента продукции. Обобщены подходы относительно формирования и оптимизации товарного ассортимента продукции предприятия. Определены направления оценивания и критерии обобщения эффективности экспортной деятельности предприятия. Предложены рекомендации относительно упо- рядочения структуры экспортного портфеля предприятия.
In the article the issue of establishing a well-balanced export portfolio of enterprise is considered. The research is aimed to elaborate scientific-methodical recommendations for harmonizing the structure of export sales of the enterprise’s products. The following research methods were used: systemic approach for improving the methodical approach to establishing the product assortment, adjusted to comply with the requirements of the strategy for enterprise’s competitiveness on the international market; logical synthesis – for substantiating the recommendations to support the competitive advantages of enterprise in the sphere of formation and distribution of the export product assortment. The approaches to establishing and optimization of the enterprise’s product assortment were generalized. Directions for evaluation and criteria for generalization of efficiency of enterprise’s export activities have been determined. Recommendations regarding the harmonization of the structure of enterprise’s export portfolio have been given
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10262
Appears in Collections:Статті (ДУПАЕП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.