Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11023
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПоклонська Л. С.-
dc.contributor.authorПоклонская Л. С.-
dc.contributor.authorPoklonska L. S.-
dc.date.accessioned2016-03-22T11:39:46Z-
dc.date.available2016-03-22T11:39:46Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПоклонська Л.С. Маркетингові та рекламні дослідження ринку / Л.С. Поклонська. // Маркетингове забезпечення продуктового ринку: тези VII міжнар. наук.-практ. конф, 19-20 травня 2015 р. Полтава, 2015. – С. 73-75.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11023-
dc.description.abstractДля формування рекламної стратегії підприємства необхідно знати: свого потенційного покупця та його можливості; дані про наявність схожого товару; про конкурентів. Для того щоб дізнатися цю інформацію потрібно проводити маркетингові та рекламні дослідження ринку. Розглянуто особливості проведення маркетингових та рекламних досліджень на промислових підприємствах. Окреслено загальну схему проведення маркетингових та рекламних дослідження. Маркетингові та рекламні дослідження ринку збуту, прогнозування попиту на конкретну продукцію, тенденцій ціноутворення, визначення маркетингової політики конкурентів впливають на прийняття рішень у рекламному менеджменті щодо формування рекламної стратегії.en_US
dc.description.abstractДля формирования рекламной стратегии предприятия необходимо знать: своего потенциального покупателя и его возможности; данные о наличии подобного товара; о конкурентах. Для того чтобы узнать эту информацию нужно проводить маркетинговые и рекламные исследования рынка. Рассмотрены особенности проведения маркетинговых и рекламных исследований на промышленных предприятиях. Определены общую схему проведения маркетинговых и рекламных исследования. Маркетинговые и рекламные исследования рынка сбыта, прогнозирования спроса на конкретную продукцию, тенденций ценообразования, определения маркетинговой политики конкурентов влияют на принятие решений в рекламном менеджменте по формированию рекламной стратегии.en_US
dc.description.abstractTo generate the advertising strategy of the company need to know: your potential buyer and its capabilities; Data on similar goods; about competitors. To find the information you need to conduct market research and advertising market. Features of marketing and advertising research in the industry. Outlined the general scheme of marketing and advertising research. Marketing and advertising market research, forecasting demand for specific products, trends, pricing, determination of marketing policy competition affecting decision making on forming Advertising management advertising strategy.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectрекламні дослідженняen_US
dc.subjectрекламна стратегіяen_US
dc.subjectринок збутуen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectрекламные исследованияen_US
dc.subjectрекламная стратегияen_US
dc.subjectрынок сбытаen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectadvertising researchen_US
dc.subjectadvertising strategyen_US
dc.subjectthe market of saleen_US
dc.titleМаркетингові та рекламні дослідження ринкуen_US
dc.title.alternativeМаркетинговые и рекламные исследования рынкаen_US
dc.title.alternativeMarketing and advertising market researchen_US
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Поклонська Л. Маркетингові та рекламні дослідження ринку.pdf240,87 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.