Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11023
Title: Маркетингові та рекламні дослідження ринку
Other Titles: Маркетинговые и рекламные исследования рынка
Marketing and advertising market research
Authors: Поклонська Л. С.
Поклонская Л. С.
Poklonska L. S.
Keywords: маркетингові дослідження
рекламні дослідження
рекламна стратегія
ринок збуту
маркетинговые исследования
рекламные исследования
рекламная стратегия
рынок сбыта
marketing research
advertising research
advertising strategy
the market of sale
Issue Date: 2015
Citation: Поклонська Л.С. Маркетингові та рекламні дослідження ринку / Л.С. Поклонська. // Маркетингове забезпечення продуктового ринку: тези VII міжнар. наук.-практ. конф, 19-20 травня 2015 р. Полтава, 2015. – С. 73-75.
Abstract: Для формування рекламної стратегії підприємства необхідно знати: свого потенційного покупця та його можливості; дані про наявність схожого товару; про конкурентів. Для того щоб дізнатися цю інформацію потрібно проводити маркетингові та рекламні дослідження ринку. Розглянуто особливості проведення маркетингових та рекламних досліджень на промислових підприємствах. Окреслено загальну схему проведення маркетингових та рекламних дослідження. Маркетингові та рекламні дослідження ринку збуту, прогнозування попиту на конкретну продукцію, тенденцій ціноутворення, визначення маркетингової політики конкурентів впливають на прийняття рішень у рекламному менеджменті щодо формування рекламної стратегії.
Для формирования рекламной стратегии предприятия необходимо знать: своего потенциального покупателя и его возможности; данные о наличии подобного товара; о конкурентах. Для того чтобы узнать эту информацию нужно проводить маркетинговые и рекламные исследования рынка. Рассмотрены особенности проведения маркетинговых и рекламных исследований на промышленных предприятиях. Определены общую схему проведения маркетинговых и рекламных исследования. Маркетинговые и рекламные исследования рынка сбыта, прогнозирования спроса на конкретную продукцию, тенденций ценообразования, определения маркетинговой политики конкурентов влияют на принятие решений в рекламном менеджменте по формированию рекламной стратегии.
To generate the advertising strategy of the company need to know: your potential buyer and its capabilities; Data on similar goods; about competitors. To find the information you need to conduct market research and advertising market. Features of marketing and advertising research in the industry. Outlined the general scheme of marketing and advertising research. Marketing and advertising market research, forecasting demand for specific products, trends, pricing, determination of marketing policy competition affecting decision making on forming Advertising management advertising strategy.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11023
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.