Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1125
Title: ФОРМИРОВАНИЕ ИМИДЖЕВОЙ СТРАТЕГИИ (НА ПРИМЕРЕ ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИНА)
Authors: Синельченко М. В.
Keywords: имидж
Мастер-план
фундамент имиджа
эмоциональная связь
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Синельченко М. В. Формирование имиджевой стратегии (на примере интернет-магазина) / М. В. Синельченко // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 120-122
Abstract: Рассмотрены теоретические и практические аспекты формирования Мастер-плана на примере Интернет-магазина. Определена роль имиджа на пути к завоеванию прочной репутации и достижению успеха.
The theoretical and practical aspects of the formation of the Master Plan by an example of the online store have been examined. The role of the image on the way to win a solid reputation and success has been defined
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1125
Appears in Collections:№9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.