Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1125
Назва: ФОРМИРОВАНИЕ ИМИДЖЕВОЙ СТРАТЕГИИ (НА ПРИМЕРЕ ИНТЕРНЕТ-МАГАЗИНА)
Автори: Синельченко М. В.
Теми: имидж
Мастер-план
фундамент имиджа
эмоциональная связь
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Синельченко М. В. Формирование имиджевой стратегии (на примере интернет-магазина) / М. В. Синельченко // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 120-122
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены теоретические и практические аспекты формирования Мастер-плана на примере Интернет-магазина. Определена роль имиджа на пути к завоеванию прочной репутации и достижению успеха.
The theoretical and practical aspects of the formation of the Master Plan by an example of the online store have been examined. The role of the image on the way to win a solid reputation and success has been defined
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1125
Розташовується у зібраннях:№9



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.