Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11373
Title: Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналах
Authors: Піддубний І. О.
Шталь Т. В.
Доброскок Ю. Б.
Keywords: маркетингові канали
товарні стратегії
комунікаційні стратегії
цінові стратегії
маркетингові стратегії
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во Львівської політехніки
Citation: Піддубний І. О. Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналах / І. О. Піддубний, Т. В. Шталь, Ю. Б. Доброскок // Торговельне підприємництво: механізми розвитку і фінансової підтримки : монографія / за наук. ред. С. В. Князя. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2015. – Розд. 1.5.3 – С. 242 – 249
Abstract: В розділі монографії досліджуються моделі та механізми виходу на ринок. Розглянуто архітектуру маркетингових стратегій на різних рівнях. Проаналізовано показники які використовується для оцінки взаємин між учасниками каналів збуту продукції.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11373
Appears in Collections:Монографії (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf600,58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.