Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11373
Назва: Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналах
Автори: Піддубний І. О.
Шталь Т. В.
Доброскок Ю. Б.
Теми: маркетингові канали
товарні стратегії
комунікаційні стратегії
цінові стратегії
маркетингові стратегії
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вид-во Львівської політехніки
Бібліографічний опис: Піддубний І. О. Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналах / І. О. Піддубний, Т. В. Шталь, Ю. Б. Доброскок // Торговельне підприємництво: механізми розвитку і фінансової підтримки : монографія / за наук. ред. С. В. Князя. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2015. – Розд. 1.5.3 – С. 242 – 249
Короткий огляд (реферат): В розділі монографії досліджуються моделі та механізми виходу на ринок. Розглянуто архітектуру маркетингових стратегій на різних рівнях. Проаналізовано показники які використовується для оцінки взаємин між учасниками каналів збуту продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11373
Розташовується у зібраннях:Монографії (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf600,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.