Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1219
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТропов О. В.-
dc.date.accessioned2012-11-29T08:33:18Z-
dc.date.available2012-11-29T08:33:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТропов О. В. Організаційна структура маркетингової діяльності підприємства як важливий фактор його успішної діяльності / В. О. Тропов // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 9 - 10en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1219-
dc.description.abstractРозглянуто значення організаційної структури відділу маркетингу на підприємстві, а також розроблено рекомендації з питань вибору певного виду організаційної структуриen_US
dc.description.abstractThe importance of organizational structure of the marketing department in an enterprise has been considered. Recommendations for choosing a certain type of organizational structure are also suggesteden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectорганізація маркетингуen_US
dc.subjectорганізаційна структура маркетингової діяльностіen_US
dc.titleОрганізаційна структура маркетингової діяльності підприємства як важливий фактор його успішної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.81en_US
Располагается в коллекциях:№11



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.