Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1219
Назва: Організаційна структура маркетингової діяльності підприємства як важливий фактор його успішної діяльності
Автори: Тропов О. В.
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
підприємство
організація маркетингу
організаційна структура маркетингової діяльності
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Тропов О. В. Організаційна структура маркетингової діяльності підприємства як важливий фактор його успішної діяльності / В. О. Тропов // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 9 - 10
Короткий огляд (реферат): Розглянуто значення організаційної структури відділу маркетингу на підприємстві, а також розроблено рекомендації з питань вибору певного виду організаційної структури
The importance of organizational structure of the marketing department in an enterprise has been considered. Recommendations for choosing a certain type of organizational structure are also suggested
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1219
Розташовується у зібраннях:№11



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.