Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1219
Title: Організаційна структура маркетингової діяльності підприємства як важливий фактор його успішної діяльності
Authors: Тропов О. В.
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
підприємство
організація маркетингу
організаційна структура маркетингової діяльності
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Тропов О. В. Організаційна структура маркетингової діяльності підприємства як важливий фактор його успішної діяльності / В. О. Тропов // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 9 - 10
Abstract: Розглянуто значення організаційної структури відділу маркетингу на підприємстві, а також розроблено рекомендації з питань вибору певного виду організаційної структури
The importance of organizational structure of the marketing department in an enterprise has been considered. Recommendations for choosing a certain type of organizational structure are also suggested
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1219
Appears in Collections:№11



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.