Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12277
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМавріду В. Ю.-
dc.contributor.authorМавриду В. Ю.-
dc.contributor.authorMavridu V. Y.-
dc.date.accessioned2016-06-06T10:57:23Z-
dc.date.available2016-06-06T10:57:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМавріду В. Ю. Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами України / В. Ю. Мавріду // Науковий журнал: «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». – Херсон: ХНТУ, 2015. – № 19(8). – С. 24-26.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12277-
dc.description.abstractThe article describes the basic communication tools that universities should use at the Internet to enhance competitiveness and loyalty among target groups.en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные инструменты коммуникаций, которые следует использовать ВУЗам в сети интернет для повышения конкурентоспособности и лояльности среди целевых групп.en_US
dc.description.abstractУ статі розглянуто основні інструменти комунікацій, які слід використовувати вищим навчальним закладам у мережі Інтернет для підвищення конкурентоспроможності та лояльності серед цільових груп.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНТУen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectпозиціонуванняen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectцільова групаen_US
dc.subjectефективність комунікаціїen_US
dc.subjectинтернет-маркетингen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectпозиционированиеen_US
dc.subjectсоциальные сетиen_US
dc.subjectцелевая группаen_US
dc.subjectэффективность коммуникацииen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectpositioningen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjecttarget groupen_US
dc.subjectthe effectiveness of communicationen_US
dc.titleВикористання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами Україниen_US
dc.title.alternativeИспользование инструментов маркетинговых коммуникаций в Интернет пространстве высшими учебными заведениями Украиныen_US
dc.title.alternativeUsing the tools of marketing communication in the Internet space of the universities of Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мавріду_Економіки_і_маркетингу_2015(1).pdf632,85 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.