Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12277
Title: Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами України
Other Titles: Использование инструментов маркетинговых коммуникаций в Интернет пространстве высшими учебными заведениями Украины
Using the tools of marketing communication in the Internet space of the universities of Ukraine
Authors: Мавріду В. Ю.
Мавриду В. Ю.
Mavridu V. Y.
Keywords: інтернет-маркетинг
маркетингові комунікації
позиціонування
соціальні мережі
цільова група
ефективність комунікації
интернет-маркетинг
маркетинговые коммуникации
позиционирование
социальные сети
целевая группа
эффективность коммуникации
internet marketing
marketing communications
positioning
social networks
target group
the effectiveness of communication
Issue Date: 2015
Publisher: ХНТУ
Citation: Мавріду В. Ю. Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами України / В. Ю. Мавріду // Науковий журнал: «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції». – Херсон: ХНТУ, 2015. – № 19(8). – С. 24-26.
Abstract: The article describes the basic communication tools that universities should use at the Internet to enhance competitiveness and loyalty among target groups.
В статье рассмотрены основные инструменты коммуникаций, которые следует использовать ВУЗам в сети интернет для повышения конкурентоспособности и лояльности среди целевых групп.
У статі розглянуто основні інструменти комунікацій, які слід використовувати вищим навчальним закладам у мережі Інтернет для підвищення конкурентоспроможності та лояльності серед цільових груп.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12277
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мавріду_Економіки_і_маркетингу_2015(1).pdf632,85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.