Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1270
Title: Підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві за рахунок інновацій
Authors: Шевчук А. Ю.
Keywords: реклама
ефективність реклами
маркетингова інновація
інноваційна реклама
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Шевчук А. Ю. Підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві за рахунок інновацій / А. Ю. Шевчук // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 27 - 29
Abstract: Проведено теоретичне дослідження підвищення ефективності рекламної діяльності за рахунок введення інновацій. Розглянуто поняття маркетингових інновацій та їх вплив на ефективність рекламної кампанії.
A theoretical study of increase efficiency of advertisement activity was undertaken due to introduction of innovations. The concept of marketing innovations and their influence on efficiency of advertisement company are considered
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270
Appears in Collections:№11



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.