Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1270
Назва: Підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві за рахунок інновацій
Автори: Шевчук А. Ю.
Теми: реклама
ефективність реклами
маркетингова інновація
інноваційна реклама
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Шевчук А. Ю. Підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві за рахунок інновацій / А. Ю. Шевчук // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 27 - 29
Короткий огляд (реферат): Проведено теоретичне дослідження підвищення ефективності рекламної діяльності за рахунок введення інновацій. Розглянуто поняття маркетингових інновацій та їх вплив на ефективність рекламної кампанії.
A theoretical study of increase efficiency of advertisement activity was undertaken due to introduction of innovations. The concept of marketing innovations and their influence on efficiency of advertisement company are considered
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270
Розташовується у зібраннях:№11



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.