Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12727
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСасіна Л. О.-
dc.date.accessioned2016-06-16T11:27:30Z-
dc.date.available2016-06-16T11:27:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСасіна Л. О. Розвиток педагогічної рефлексії: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. О. Сасіна // Теорія і методика професійної освіти : електронне наукове фахове видання. – 2015. – № 8. – Режим доступу: http://tmpe.profua.info/images/16sasina.pdf.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12727-
dc.description.abstractРозповсюдження масової (стереотипної) свідомості є причиною розриву зв'язків між внутрішнім світом людини і зовнішньою реальністю. Подолати цей недолік покликане особистісно-орієнтоване навчання, засноване на використанні засобів рефлексії. Метою даного дослідження є узагальнення теоретичних доробок щодо сутності і можливостей застосування рефлексивного підходу в педагогіці. Усвідомлення потреб практики і знання філософських підходів дозволяє запропонувати конкретно-практичне тлумачення сутності рефлексії. Узагальнення існуючих доробок вчених також дозволяє визначити основні характеристики рефлексії: рівні, функції, форми, види. В сучасній педагогічній практиці немає повного уявлення про засоби розвитку рефлексії. Це означає, що теоретичні дослідження в даному напрямі слід продовжувати.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherІнститут професійно-технічної освіти НАПН Україниen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectтеоріяen_US
dc.subjectпрактикаen_US
dc.titleРозвиток педагогічної рефлексії: теоретичний аспектen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 37.015en_US
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4_Sasina_Article.pdf239,94 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.