Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12727
Title: | Розвиток педагогічної рефлексії: теоретичний аспект |
Authors: | Сасіна Л. О. |
Keywords: | рефлексія педагогіка теорія практика |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Інститут професійно-технічної освіти НАПН України |
Citation: | Сасіна Л. О. Розвиток педагогічної рефлексії: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. О. Сасіна // Теорія і методика професійної освіти : електронне наукове фахове видання. – 2015. – № 8. – Режим доступу: http://tmpe.profua.info/images/16sasina.pdf. |
Abstract: | Розповсюдження масової (стереотипної) свідомості є причиною розриву зв'язків між внутрішнім світом людини і зовнішньою реальністю. Подолати цей недолік покликане особистісно-орієнтоване навчання, засноване на використанні засобів рефлексії. Метою даного дослідження є узагальнення теоретичних доробок щодо сутності і можливостей застосування рефлексивного підходу в педагогіці. Усвідомлення потреб практики і знання філософських підходів дозволяє запропонувати конкретно-практичне тлумачення сутності рефлексії. Узагальнення існуючих доробок вчених також дозволяє визначити основні характеристики рефлексії: рівні, функції, форми, види. В сучасній педагогічній практиці немає повного уявлення про засоби розвитку рефлексії. Це означає, що теоретичні дослідження в даному напрямі слід продовжувати. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12727 |
Appears in Collections: | Статті (СЕ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4_Sasina_Article.pdf | 239,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.