Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12727
Назва: | Розвиток педагогічної рефлексії: теоретичний аспект |
Автори: | Сасіна Л. О. |
Теми: | рефлексія педагогіка теорія практика |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Інститут професійно-технічної освіти НАПН України |
Бібліографічний опис: | Сасіна Л. О. Розвиток педагогічної рефлексії: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Л. О. Сасіна // Теорія і методика професійної освіти : електронне наукове фахове видання. – 2015. – № 8. – Режим доступу: http://tmpe.profua.info/images/16sasina.pdf. |
Короткий огляд (реферат): | Розповсюдження масової (стереотипної) свідомості є причиною розриву зв'язків між внутрішнім світом людини і зовнішньою реальністю. Подолати цей недолік покликане особистісно-орієнтоване навчання, засноване на використанні засобів рефлексії. Метою даного дослідження є узагальнення теоретичних доробок щодо сутності і можливостей застосування рефлексивного підходу в педагогіці. Усвідомлення потреб практики і знання філософських підходів дозволяє запропонувати конкретно-практичне тлумачення сутності рефлексії. Узагальнення існуючих доробок вчених також дозволяє визначити основні характеристики рефлексії: рівні, функції, форми, види. В сучасній педагогічній практиці немає повного уявлення про засоби розвитку рефлексії. Це означає, що теоретичні дослідження в даному напрямі слід продовжувати. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12727 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (СЕ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4_Sasina_Article.pdf | 239,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.