Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12728
Title: Визначення філософсько-педагогічних засад виховного процесу
Other Titles: Определение философско-педагогических основ воспитательного процесса
Defining philosophical and pedagogical principles of educational process
Authors: Сасіна Л. О.
Сасина Л. А.
Sasina L. O.
Keywords: молодь
виховання
філософсько-педагогічні засади виховного процесу
молодежь
воспитание
философско-педагогические основы воспитательного процесса
youth
education
philosophical and pedagogical foundations of the educational process
Issue Date: 2016
Publisher: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Сасіна Л. О. Визначення філософсько-педагогічних засад виховного процесу / Л. О. Сасіна // Управління якістю підготовки фахівців : матеріали міжнар. наук.-метод. конф., Одеса, 21-22 квіт. 2016 р. - Одеса: Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2016. - С. 125-127.
Abstract: Метою даного дослідження є огляд існуючих філософсько-педагогічних концепцій і підбір найбільш прийнятної з них в якості методологічної основи виховання особистості в сучасних умовах.
Целью данного исследования является обзор существующих философско-педагогических концепций и подбор наиболее приемлемой из них в качестве методологической основы воспитания личности в современных условиях.
The aim of this study is to review the existing philosophical and pedagogical concepts and selection of the most appropriate one as the methodological basis for education of the individual in modern conditions.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12728
Appears in Collections:Статті (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5_Sasina_Tezy (Odessa).pdf196,22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.