Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12728
Назва: Визначення філософсько-педагогічних засад виховного процесу
Інші назви: Определение философско-педагогических основ воспитательного процесса
Defining philosophical and pedagogical principles of educational process
Автори: Сасіна Л. О.
Сасина Л. А.
Sasina L. O.
Теми: молодь
виховання
філософсько-педагогічні засади виховного процесу
молодежь
воспитание
философско-педагогические основы воспитательного процесса
youth
education
philosophical and pedagogical foundations of the educational process
Дата публікації: 2016
Видавництво: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Сасіна Л. О. Визначення філософсько-педагогічних засад виховного процесу / Л. О. Сасіна // Управління якістю підготовки фахівців : матеріали міжнар. наук.-метод. конф., Одеса, 21-22 квіт. 2016 р. - Одеса: Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2016. - С. 125-127.
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є огляд існуючих філософсько-педагогічних концепцій і підбір найбільш прийнятної з них в якості методологічної основи виховання особистості в сучасних умовах.
Целью данного исследования является обзор существующих философско-педагогических концепций и подбор наиболее приемлемой из них в качестве методологической основы воспитания личности в современных условиях.
The aim of this study is to review the existing philosophical and pedagogical concepts and selection of the most appropriate one as the methodological basis for education of the individual in modern conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12728
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_Sasina_Tezy (Odessa).pdf196,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.