Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1319
Назва: Diversification: the synergetic effect or the multiplier of complementary
Інші назви: Диверсифікація: синергетичний ефект або мультиплікатор комплементарності
Диверсификация: синергетический эффект или мультипликатор комплементарности
Автори: Boguslavskiy E. I.
Tishchenko A. I.
Богуславський Є. І.
Тищенко А. І.
Богуславский Е. И.
Тищенко А. И.
Теми: conglomerate diversification
synergistic effect
strategic mana¬gement
multiplier of complementarity
effectiveness of diversification
discount method
конгломератна диверсифікація
синергетичний ефект
ефективність диверсифікації
метод дисконтування
конгломератная диверсификация
синергетический эффект
стратегическое управление
мультипликатор комплементарности
эффективность диверсификации
метод дисконтирования
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Boguslavskiy Y., Tishchenko A. Diversification: the synergetic effect or the multiplier of complementary / Y. Boguslavskiy, A. Tishchenko // Economics of development. - 2012. - №2. - P. 50-57
Короткий огляд (реферат): The synergistic effect of the conglomerated diversification at the enterprises is investigated. Herein the existing methods of calculating the synergistic effect are reviewed and it is shown that it is impossible to use them for pre-calculating the synergistic effect in combining the enterprises. A supposition that the synergistic effect occurs when there is a complementary relationship between goods and services produced by the combining enterprises is substantiated. A fundamentally new approach for determining the synergistic effect based on the multiplier of complementarity is proposed.
Досліджено синергетичний ефект під час проведення конгломератної диверсифікації на підприємствах. Розглянуто існуючі методи розрахунку синергетичного ефекту, показано, що на їх основі неможливо заздалегідь розрахувати синергетичний ефект при об’єднанні підприємств. Обґрунтовано припущення, що синергетичний ефект виникає при наявності комплементарного зв’язку між товарами і послугами, які випускають підприємства, що об’єднуються. Запропоновано принципово новий підхід визначення синергетичного ефекту на основі розробленого мультиплікатора комплементарності.
Исследован синергетический эффект при проведении конгломератной диверсификации на предприятиях. Рассмотрены существующие методы расчета синергетического эффекта, показано, что на их основе невозможно предварительно расчитать синергетический эффект при объединении предприятий. Обосновано предположение, что синергетический эффект возникает при наличии комплементарной связи между товарами и услугами, которые выпускают объединяющиеся предприятия. Предложен принципиально новый подход определения синергетического эффекта на основе разработанного мультипликатора комплементарности.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1319
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Y. Boguslavkiy, A. Tishchenko Diversification_the synergetic effect or the multiplier of complementary.pdf323 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.