Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13322
Title: Статистичний метод оцінювання ефективності CRM-систем
Other Titles: Статистический метод оценки эффективности CRM-систем
The statistical method of evaluating the effectiveness of CRM systems
Authors: Плеханова Г. О.
Плеханова А. О.
Plekhanova G. O.
Keywords: СRM-системи
ефективність інформаційних систем
вибор інформаційних систем
CRM-системы
эффективность информационных систем
выбор информационных систем
CRM System
Effectiveness of Information Systems
Information Systems Selection
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Плеханова Г.О. Статистичний метод оцінювання ефективності CRM-систем / Г.О. Плеханова // Тези доповідей VІІI міжнар. наук.-практ. конф. "Проблеми та перспективи розвитку ІТ-індустрії", 28-29 квітня 2016 року. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. – С.75
Abstract: Statistical method for estimating the economic impact of CRM system (Customer Relationship Management) introduction was considered. Possible problems when using the statistical method and recommendations to overcome them were summarized.
Рассмотрен статистический метод оценки экономического эффекта от внедрения программного обеспечения класса CRM (Customer Relationship Management - управление взаимоотношениями с клиентами). Обобщены возможные проблемы при использовании статистического метода и даны рекомендации по их преодолению.
Розглянуто статистичний метод оцінювання економічного ефекту від впровадження програмного забезпечення класу CRM (Customer Relationship Management – управління взаєминами із клієнтами). Узагальнені можливі проблеми при використанні статистичного методу та надані рекомендації щодо їх подолання.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13322
Appears in Collections:Статті (ІС)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.