Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 27 (Search time: 0.013 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Оцінка результатів діяльності підприємства зі створення його майбутніх спроможностей: показники та моделіПотрашкова Л. В.; Potrashkova L. V.
2014Enterprise marketing potential modeling taking into account optimizing and dynamic essence of the potentialPotrashkova L. V.; Потрашкова Л. В.
2015Оцінка маркетингової діяльності підприємства за критерієм створення майбутніх спроможностей до формування попитуПотрашкова Л. В.; Potrashkova L. V.
2017Компьютерная поддержка создания впечатлений средствами графического дизайнаПотрашкова Л. В.; Potrashkova L. V.
2014Обґрунтування результатного показника сукупного потенціалу підприємстваПотрашкова Л. В.; Potrashkova L. V.
2015Аналіз методичних підходів до моделювання потенційної діяльності підприємстваПотрашкова Л. В.; Potrashkova L. V.
2012Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Дизайн поліграфічної продукції» для студентів спеціальності 8.05150103 «Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв» усіх форм навчанняПотрашкова Л. В.; Potrashkova L. V.
2018Підтримка прийняття рішень зі стратегічного планування соціально відповідальної діяльності підприємства на основі оцінювання потенціалу підприємстваПотрашкова Л. В.; Potrashkova L. V.
2016Врахування інтересів ділових партнерів як елемент соціально відповідальної поведінки підприємстваПотрашкова Л. В.; Potrashkova L. V.; Андрющенко Т. Ю.; Andriushchenko T. Y.
2014Комп’ютерна підтримка врахування інтересів стейкхолдерів при прийнятті рішень поліграфічним підприємствомАндрющенко Т. Ю.; Потрашкова Л. В.; Potrashkova L. V.; Andriushchenko T. Y.