Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 42.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємстваТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Другова О. С.; Макаренко А. Б.
2022Інноваційні способи управління фінансовими ризиками в електронній комерції та Digital маркетингуТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Кочетова Т. І.; Назарова Т. Ю.
2022Культура цифрових медіаПушкар О. І.; Грабовський Є. М.
2023Вступ до фаху : робоча програма для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» першого (бакалаврського рівня)Пушкар О. І.
2023Мультимедійне видавництво : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 «Видавництво та поліграфія» освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівняПушкар О. І.
2023Мультимедійне видавництво. Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" другого (магістерського) рівняПушкар О. І.
2023Інженерна педагогіка та навчання на робочому місці: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» другого (магістерського) рівняПушкар О. І.
2023Інноваційний менеджмент в епоху цифрового маркетингу враженьТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.
2023Концепція створення мультимедійних інструментів освітнього простору дуальної освітиПушкар О. І.
2023Інженерна педагогіка та навчання на робочому місці. Методичні рекомендації до виконання практичних робіт для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" другого (магістерського) рівняПушкар О. І.; Гордєєв А. С.