Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14130
Назва: Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчання
Автори: Москаленко Н. О.
Теми: робоча програма
навчальна дисципліна
маркетинг
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. Н.О. Москаленко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (762 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 52 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано перелік компетентностей, якими має володіти студент після вивчення навчальної дисципліни, її тематичний план та зміст за модулями й темами, наведено плани практичних занять, контрольні запитання для самодіагностики, список рекомендованої літератури. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14130
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016-Москаленко Н. О.pdf661,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.