Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14135
Назва: Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційно-комунікаційне забезпечення: сучасні методи обробки та аналізу інформації в маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Інші назви: Рабочая программа учебной дисциплины "Информационно-коммуникационное обеспечение: Современные методы обработки и анализа информации в маркетинговых исследованиях" для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения
Syllabus of the academic discipline "Information and Communication Support: Modern Methods of Information Processing and Analysis in Marketing Research" for full-time students of training direction 6.030507 "Marketing"
Автори: Рубан В. В.
Рубан В. В.
Ruban V. V.
Теми: маркетинг
маркетингові дослідження
наукові дослідження
інформаційні технології
попит
ринок
маркетинг
маркетинговые исследования
информационные технологии
спрос
рынок
marketing
marketing research
research
information technology
demand
market
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційно-комунікаційне забезпечення: сучасні методи обробки та аналізу інфрмації в маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання [Електронний ресурс] / укл. В.В. Рубан; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (555 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 41 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами, вміщено плани лекцій і лабораторних (практичних) занять, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни, літературу щодо вивчення програмного матеріалу дисципліни, наведено систему оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання.
Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Помещены планы лекций и лабораторных (практических) занятий, профессиональные компетентности, которыми должен владеть студент после изучения дисциплины, литература по изучению программного материала дисциплины, приведена система оценки знаний студентов. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения.
The thematic plan of the academic discipline and its contents are given according to the modules and themes. Plans of lectures and laboratory (practical) training, professional competences that students should have after studying the academic discipline, literature for studying the syllabus material on the discipline, the system of students' knowledge evaluation are presented. Recommended for full-time students of training direction 6.030507 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14135
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016 Рубан В. В..pdf536,49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.